Według badań opublikowanych przez spółki PBI i Gemius pod względem liczby odsłon Allegro plasuje się na II miejscu wygrywając z Wirtualną Polską, Interią czy internetowym portalem Gazety Wyborczej. Liderem nadal pozostaje Onet.
-Taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy w historii serwisu- mówi Artur Brzęczkowski, z Allegro. - Jesteśmy dumni z takiego wyniku, tym bardziej, że na naszych stronach użytkownicy nie znajdą wiadomości czy rozrywki co najbardziej interesuje użytkowników internetu- dodaje.
Allegro jest platformą handlową, dzięki której można sprzedawać i kupować przeróżne przedmioty.
-Te badania pokazują, że co raz więcej internautów przekonuje się do zakupów za pośrednictwem sieci. Liczymy, że ta tendencja się utrzyma- dodaje Bartek Szambelan z Allegro.
Allegro.pl jest liderem rynku e-commarce w Polsce. W ciągu miesiąca strony platformy odwiedza 3,49 mln unikalnych użytkowników
Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl