Data publikacji: 2019-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRACUJĄCA MAMA – CZEGO POTRZEBUJE, BY POGODZIĆ OBIE ROLE?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraKobiety coraz rzadziej stają przed dylematem: realizacja zawodowa czy
Data publikacji: 2014-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FIRMA EVELINE COSMETICS SOLIDNYM PRACODAWCĄ 2013Kategoria: LIFESTYLE, KarieraFirma Eveline Cosmetics SA S.K.A. otrzymała tytuł SOLIDNY PRACODAWCA 2013 w uznaniu z
Data publikacji: 2019-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CHCESZ SPĘDZAĆ MIŁO CZAS W PRACY?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraW obecnych czasach młodzi ludzie wkraczający na rynek pracy i podejmujący pierwszą pracę, nie w
Data publikacji: 2016-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zadbać o reputację w sieci?Kategoria: LIFESTYLE, KarieraPortale społecznościowe są świetnym narzędziem tworzenia i budowania społecznych relacji. Ale mog
Data publikacji: 2017-08-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZM Henryk Kania dbają o pracowników. Wspierają też lokalne inicjatywyKategoria: LIFESTYLE, KarieraJeden z liderów polskiego rynku spożywczego, a przy tym jeden
Data publikacji: 2020-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsza ogólnopolska relacja gali finałowej XI edycji konkursu Bizneswoman RokuKategoria: LIFESTYLE, KarieraCoroczna gala Bizneswoman Roku organizowana przez Fund
Data publikacji: 2020-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 82% pracodawców wymaga znajomości języka obcego podczas rekrutacjiKategoria: LIFESTYLE, KarieraJak wynika z ankiety przeprowadzonej przez popularną aplikację do
Data publikacji: 2016-11-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zatrudnienie nadal rośnie!Kategoria: LIFESTYLE, KarieraRaport ADP Polska: Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce Q3 2016Raport ADP Polska: Zatrudnienie w Nowoczesn
Data publikacji: 2020-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Myślenie wizualne – pomaga także w biznesieKategoria: LIFESTYLE, KarieraBez względu na to, czy chodzi o firmową prezentację, szkolenie, czy o spotkanie z klie
Kobiety w finansach – silniejsze niż przed pandemią, ale wciąż za mało cenioneWzrosła liczba osób oceniających wpływ kobiet na rozwój sektora finansowego jako duży – z 12% w 2018 roku poprzez 17% w 2019 roku do 26% w ro