Eniro Polska, właściciel serwisu internetowego www.pf.pl, oraz serwis wyszukiwawczy NetSprint.pl poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W jej wyniku Użytkownicy NetSprinta poszukujący w wyszukiwarce usług lub produktów będą mogli znaleźć firmę z interesującej ich branży w Bazie Firm należącej do Eniro. Dodatkowo Reklamodawcy zyskają możliwość precyzyjnego dotarcia do swoich potencjalnych klientów poprzez reklamę w Polu Reklamowym w wynikach wyszukiwania na stronie www.netsprint.pl oraz prezentacji swojego loga i danych teleadresowych na wspólnej stronie NetSprint.pl i PF.pl.
Zespoły NetSprinta i Eniro Polska przeanalizowały ponad 50 milionów zapytań Użytkowników w celu wyodrębnienia kilkudziesięciu najpopularniejszych kategorii produktów i usług wyszukiwanych przez Internautów w Sieci. Nowa funkcjonalność ma być odpowiedzią na coraz szybszy wzrost e-commerce w Polsce oraz zwiększenie roli wyszukiwarek w poszukiwaniu produktów przez Internautów.
Jesteśmy przekonani, że Użytkownicy NetSprinta jeszcze chętniej będą korzystać z naszej wyszukiwarki, poszukując atrakcyjnych ofert w Sieci stwierdza Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl sp. z o.o.. Współpraca z Eniro Polska umożliwia nam też lepsze dotarcie do firm z tradycyjnej ekonomii, które zaczynają traktować Internet jako jeden z najważniejszych kanałów komunikacji ze swoimi Klientami.
Pole tekstowe z opisem oferty i linkiem do strony Reklamodawcy powiązane jest ze słowami kluczowymi wpisywanymi przez Internautów i umieszczone powyżej wyników wyszukiwania w prawej kolumnie strony wynikowej. Tego typu reklama charakteryzuje się wysoką skutecznością, ze względu na swój mało agresywny charakter oraz precyzyjne dotarcie do odbiorców zainteresowanych danym produktem.
-----------------------------------------------------------------
Eniro Polska jest właścicielem bazy zawierającej dane 850 000 polskich firm i instytucji oraz liderem na rynku yellow pages. Firma oferuje ponad 50 lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich i branżowych katalogów, o łącznym nakładzie około 3,5 miliona egzemplarzy. W ofercie firmy znajduje się: Panorama Firm, Panorama Budownictwa, Eniro: Panorama Motoryzacji oraz Eniro: Panorama Lokalna. Eniro Polska jest także właścicielem jednego z najczęściej używanych polskich portali internetowych - www.pf.pl.
Wyszukiwarka NetSprint koncentruje swą działalność tylko na polskim Internecie. Poza serwisem NetSprint.pl Internauci mogą z niej korzystać na ponad 60 serwisach internetowych (w tym na portalach Wirtualna Polska (model licencyjny), o2.pl, Hoga.pl, Internetia.pl, Pcworld.pl, PRV.pl, Infoseek.pl i wiele innych). NetSprint jest też dostępny na kilku tysiącach witryn amatorskich korzystających z wersji darmowej.
NetSprint.pl jest jednym z liderów rynku reklamy targetowanej w Polsce. Do tej pory pozyskał ponad 350 Reklamodawców z których 70% przedłuża swoje kampanie reklamowe. Średni CTR (klikalność) kampanii reklamowej wynosi 6,3%.
---------------------------------------------------------------
Przykładowa strona wynikowa na serwisie NetSprint.pl prezentująca nową funkcjonalność:
http://netsprint.pl/search?qt=amortyzatory
Przykładowa strona wynikowa na serwisie PanoramaFirm.com.pl prezentująca dane teleadresowe Reklamodawcy:
http://www.panoramafirm.com.pl/guru/?type=firmy&uid=netsprint&category=samochodowe