Wiadomości branżowe

Certyfikat ATM ? wizytówka profesjonalistów

Certyfikat ATM ? wizytówka profesjonalistów
Doskonała znajomość nowych technologii oraz precyzja w ich stosowaniu decydują dziś o powodzeniu w branży budowlanej. Akademia Technik Malarskich, wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku, organizuje specjalistyczne szkolenia dla zawodowych malarzy. Po kursie zakończonym egzaminem, fachowcy otrzymują Certyfikat ATM, który jest gwarancją wysokiego standardu usług i skuteczną rekomendacją. Akademia Technik Malarskich to nowoczesne centrum szkoleniowo-doradcze, skierowane do osób i firm związanych z branżą budowlaną. Pomysłodawcą i twórcą ośrodka jest producent znanych marek Dekoral, Dekoral Professional oraz Sigma, firma PPG Deco Polska. Głównym celem działalności ATM jest nieustanne podnoszenie kwalifikacji zawodowych malarzy poprzez przekazywanie im niezbędnej wiedzy, dotyczącej nowych technologii farb i produktów do ochrony drewna a także metod ich skutecznego stosowania. Wykonawcy uczestniczą w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych trenerów. Program zajęć obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Ukończenie kursów premiowane jest prestiżowym Certyfikatem ATM, który dla każdego malarza stanowi doskonałą formę promocji i solidnej rekomendacji w oczach

Doskonała znajomość nowych technologii oraz precyzja w ich stosowaniu decydują dziś o powodzeniu w branży budowlanej. Akademia Technik Malarskich, wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku, organizuje specjalistyczne szkolenia dla zawodowych malarzy. Po kursie zakończonym egzaminem, fachowcy otrzymują Certyfikat ATM, który jest gwarancją wysokiego standardu usług i skuteczną rekomendacją.

Akademia Technik Malarskich to nowoczesne centrum szkoleniowo-doradcze, skierowane do osób i firm związanych z branżą budowlaną. Pomysłodawcą i twórcą ośrodka jest producent znanych marek Dekoral, Dekoral Professional oraz Sigma, firma PPG Deco Polska. Głównym celem działalności ATM jest nieustanne podnoszenie kwalifikacji zawodowych malarzy poprzez przekazywanie im niezbędnej wiedzy, dotyczącej nowych technologii farb i produktów do ochrony drewna a także metod ich skutecznego stosowania. Wykonawcy uczestniczą w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych trenerów. Program zajęć obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Ukończenie kursów premiowane jest prestiżowym Certyfikatem ATM, który dla każdego malarza stanowi doskonałą formę promocji i solidnej rekomendacji w oczach klientów.

Szkolenia certyfikujące

W ramach szkoleń ATM malarze mogą skorzystać z 9 modułów tematycznych poruszających ogólne kwestie dotyczące malowania, a także bardziej specjalistyczne zagadnienia. W trakcje zajęć uczestnicy poznają m.in. współczesne technologie farb, właściwości materiałów budowlanych, techniki dobierania kolorów czy systemy wykańczania wnętrz i tworzenia efektów dekoracyjnych. Fachowcy ćwiczą metody aplikacji, malowanie elewacji czy stosowanie systemów ociepleń. Praktyczna część kursu odbywa się w profesjonalnym ośrodku szkoleniowym ATM.

Po zakończeniu każdego z modułów uczestnik otrzymuje pisemne zaświadczenie potwierdzające udział w kursie. Do uzyskania Złotego Certyfikatu niezbędne jest ukończenie czterech modułów rozłożonych na dwie sesje szkoleniowe – dwudniową i trzydniową. Następnie malarz może ubiegać się o Platynowy Certyfikat ATM. Podstawowym wymogiem jest udział w trzech kolejnych kursach o bardziej specjalistycznej tematyce. Zarówno Złoty jak i Platynowy Certyfikat ważny jest przez dwa lata, po których można ubiegać się o przedłużenie jego ważności: Droga do tytułu malarza certyfikowanego nie jest łatwa, jednak perspektywa wielu korzyści zachęca uczestników do starań. Poza tym każdy dobry malarz jest świadomy, że bez inwestowania w szkolenia i podnoszenie kompetencji trudno dziś skutecznie konkurować na rynku usług budowlanych – mówi Jarosław Domowicz, kierownik ATM.

A to już wiesz?  ENERGA patronem akcji "Polskie książki dla rodaków na Białorusi" zorganizowanej przez pomorskie media

Benefity dla malarzy certyfikowanych

Niewątpliwie przywileje wynikające z posiadania Certyfikatu ATM są bardzo zachęcające. Podstawową przewagą malarzy certyfikowanych nad zwykłymi jest bezpośredni dostęp do specjalistycznej wiedzy i nowych rozwiązań, co przekłada się na poprawę pozycji na rynku i wyróżnienie na tle konkurencji. Fachowcy z taką rekomendacją wzbudzają większe zaufanie wśród klientów i są gwarancją dobrze wykonanej pracy.

Malarze certyfikowani mogą również w każdej chwili skorzystać z porad trenerów ATM. Bezpłatny serwis obejmuje doradztwo w zakresie wyboru właściwych rozwiązań systemowych, technik i efektów dekoracyjnych. W razie potrzeby eksperci dojadą z pomocą na miejsce prac lub przez telefon przekażą niezbędne instrukcje.

Akademia Technik Malarskich gwarantuje także cenne wsparcie promocyjne dla wykonawców i ich firm. Na stronie internetowej ośrodka znajduje się baza polecanych malarzy, dostępna dla osób poszukujących wykonawców. We wszystkich punktach dystrybucyjnym inwestorzy mogą zapoznać się z rekomendacjami najlepszych specjalistów ATM. Informacje o malarzach certyfikowanych znajdują się również na opakowaniach produktów, w prasie oraz w centrach sprzedaży farb marki Dekoral.

Klub ATM

Certyfikowani malarze mogą zostać członkami Klubu ATM, który zrzesza najlepszych zawodowców. Uczestnictwo w społeczności umożliwia wymianę wiedzy pomiędzy specjalistami, jest także okazją do nawiązania ciekawej współpracy, która może przełożyć się na większą jakość i kompleksowość świadczonych usług. Klub ATM zapewnia profesjonalne wsparcie przy inwestycjach, oraz priorytetową obsługę. Członkostwo upoważnia do korzystania z wielu promocji, prezentów czy zniżek u partnerów klubu. Klubowicze mogą brać udział w licznych wydarzeniach, takich jak konkurs na „Malarza Roku 2010”, w którym główną nagrodą jest luksusowy samochód marki Volkswagen Caddy ufundowany przez marki Dekoral Professional oraz Sigma Coatings.

Specjalistyczne szkolenia, fachowe doradztwo i wsparcie sprawiają, że certyfikowani malarze ATM są bardziej doceniani przez klientów. Dzięki dodatkowej promocji nie muszą obawiać się dużej konkurencji na rynku.

A to już wiesz?  O kim pisano najczęściej w polskim Internecie? Styczeń 2006.
Źródło Dekoral Professional. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy