Wiadomości branżowe

Czy wszyscy znają już rozwiązania Bankowości Transakcyjnej BRE Banku?

BRE Bank intensyfikuje działania reklamowe promujące usługi bankowości transakcyjnej i rozszerza mediaplan o spot reklamowy. 16 listopada pojawią się reklamy telewizyjne banku.Przypomnijmy, że kampanię reklamową bankowości transakcyjnej BRE rozpoczął w połowie października br. Tym samym był pierwszym bankiem, który rozpoczął szerokie działania edukujące rynek w tym zakresie.Bankowość transakcyjna to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin polskiej bankowości. „Dla wielu, zwłaszcza mniejszych i średnich przedsiębiorców, bankowość transakcyjna jest wciąż potencjałem niewykorzystanym”- wyjaśnia Dariusz Nalepa, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej. „Jednym z głównych wyzwań, jakie stoją przed nami, jest zbudowanie świadomości wśród krajowych przedsiębiorców zarówno o możliwościach poprawienia płynności finansowej firm, jak i podstawowych cechach poszczególnych usług, które kryją się pod tą zbiorczą nazwą, wciąż nie dość jasno rozumianą przez znaczną część firm.”Czym jest bankowość

BRE Bank intensyfikuje działania reklamowe promujące usługi bankowości transakcyjnej i rozszerza mediaplan o spot reklamowy. 16 listopada pojawią się reklamy telewizyjne banku.

Przypomnijmy, że kampanię reklamową bankowości transakcyjnej BRE rozpoczął w połowie października br. Tym samym był pierwszym bankiem, który rozpoczął szerokie działania edukujące rynek w tym zakresie.

Bankowość transakcyjna to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin polskiej bankowości.
Dla wielu, zwłaszcza mniejszych i średnich przedsiębiorców, bankowość transakcyjna jest wciąż potencjałem niewykorzystanym”- wyjaśnia Dariusz Nalepa, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej. „Jednym z głównych wyzwań, jakie stoją przed nami, jest zbudowanie świadomości wśród krajowych przedsiębiorców zarówno o możliwościach poprawienia płynności finansowej firm, jak i podstawowych cechach poszczególnych usług, które kryją się pod tą zbiorczą nazwą, wciąż nie dość jasno rozumianą przez znaczną część firm.”

Czym jest bankowość transakcyjna?

„Jest to zespół – często komplementarnych usług i produktów wspomagających procesy zarządzania krótkoterminowymi finansami, organizację i realizację płatności, należności i zobowiązań przedsiębiorstwa przy daleko idącym wykorzystaniu automatyzacji procesów oraz zaawansowanych ale powszechnie dostępnych, technologii informatycznych- wyjaśnia Nalepa.
Pod hasłem ‘bankowość transakcyjna’ należy rozumieć przede wszystkim produkty, które wspomagają obsługę rachunków bieżących, obrót gotówką (zwłaszcza obsługę utargów) oraz szeroko rozumiane zarządzanie płatnościami, spływem należności, płynnością i nadwyżkami środków. Są to także różnorodne transakcje i operacje realizowane przy użyciu korporacyjnych kart płatniczych i kart przepłaconych,. Przede wszystkim jednak są to nowoczesne kanały dostępu do środków, zlecania transakcji oraz informacji o nich. Nowoczesne, czyli takie jak np. iBRE, internetowa platforma korporacyjnej bankowości elektronicznej BRE Banku.

Czy bankowość transakcyjna jest „sexy” w telewizji?

„Podjęliśmy się ambitnego wyzwania- edukacji rynku i budowania świadomości oferty wśód przedsiębiorców w obszarze bankowości transakcyjnej. Nasz biznes (b2b)polega głownie na relacjach bezpośrednich z klientami, kampania jest uzupełnieniem całego spektrum działań. Kreacja którą przygotowaliśmy na potrzeby spotu jest nowoczesna, wręcz matrixowa, podkreśla szybkość, automatyzację procesów, wygodę- cechy naszych rozwiązań produktowych”- mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku. „Chcemy stworzyć nową markę na rynku – markę bankowości transakcyjnej. Działania komunikacyjne w tym obszarze planujemy długoterminowo-  dodaje.

Reklamy będą pojawiały się w TVN24 i TVN CNBC Biznes do 15 grudnia br. Autorem kreacji jest Agencja Red8 Communication Group, media planował i zakupił Dom Mediowy MPG.

A to już wiesz?  Cyfryzacja procesów budowlanych przyspiesza. Efektem są lepszej jakości projekty i mniej błędów na budowach

 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy