Wiadomości branżowe

Edelman Polska dla Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej

Agencja Edelman Polska dołączyła do grona członków FCSR – Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej i jednocześnie jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations Fundacji. FCSR (Foundation for Corporate Social Responsibility) zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu dla wartości etycznych, ludzi potrzebujących, potrzeb lokalnych społeczności oraz środowiska naturalnego. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność. Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która jest zainteresowana popieraniem i promowaniem potrzeby korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Aby otrzymać Golden Seal of Approval (Złotą Pieczęć Aprobaty) – znak Fundacji, trzeba wypełnić Oświadczenie Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej, które jest dostępne na stronie Fundacji

Agencja Edelman Polska dołączyła do grona członków FCSR – Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej i jednocześnie jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations Fundacji.

FCSR (Foundation for Corporate Social Responsibility) zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu dla wartości etycznych, ludzi potrzebujących, potrzeb lokalnych społeczności oraz środowiska naturalnego. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność.

Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która jest zainteresowana popieraniem i promowaniem potrzeby korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Aby otrzymać Golden Seal of Approval (Złotą Pieczęć Aprobaty) – znak Fundacji, trzeba wypełnić Oświadczenie Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej, które jest dostępne na stronie Fundacji www.fcsr.pl. Należy także zadeklarować propagowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu wśród udziałowców, kadry zarządzającej, administracji oraz pracowników, powołać zespół dedykowany do opracowania planu działań dla firmyw ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, a także promować wizerunek i działalność FCSR.

Dzięki Fundacji każdego miesiąca 2500 głodnych dzieci z 14 szkół w północnej Polsce (PromiseLand) otrzymuje łącznie 50 000 posiłków.

Jednym z założycieli Fundacji oraz jej przewodniczącym jest Dr William C. Chasey, który jest twórcą oraz czołowym propagatorem pojęcia Cause Related Marketing (marketing organizacji non-profit). Dr W. C. Chasey tworzył i zarządzał 19 organizacjami pozarządowymi i charytatywnymi, a także doradzał 23 oddziałom Czerwonego Krzyża na całym świecie. Był także doradcą sztabów wyborczych w trzech kampaniach prezydenckich oraz wielu kampanii na szczeblu rządowym i kongresowym w Stanach Zjednoczonych. Dr W. C. Chasey jest również dwukrotnym laureatem Diamond Award, nagrody przyznawanej przez Amerykańskie Stowarzyszenie Public Relations.

Dołączając do grona członków FCSR, Edelman będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę public relations Fundacji. Głównym celem działań Agencji, będzie zwiększenie znajomości FCSR w środowisku biznesowym, a w szczególności wśród potencjalnych członków, którzy będą mogli wspierać działania Fundacji.

Obsługą projektu w ramach Edelman Polska zajmuję się Dział PR Korporacyjnego.    
Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Choroby siatkówki pozostają najczęstszą przyczyną utraty wzroku w Polsce. Pojawiają się nowe terapie, które nie tylko zachowują widzenie, ale też ograniczają liczbę koniecznych zastrzyków

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy