Premierą ?Muzeum Nośników Danych? w Muzeum Śląskim w Katowicach firma Imago PR zakończyła pierwszy etap kampanii PR realizowanej dla MBM Ontrack ? lidera rynku odzyskiwania danych w Polsce.
Muzeum Nośników Danych to zbiór unikatowych w skali kraju i zabytkowych twardych dysków i innych nośników pamięci. Celem projektu jest zobrazowanie rozwoju informatyki na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Dynamiczny rozwój technologii zapisywania danych obrazuje w jak szybkim tempie rozwijała się i rozwija blisko z nim związana branża odzyskiwania danych.
Po raz pierwszy wybrane eksponaty prezentowane były na stoisku MBM Ontrack podczas Komputer Expo 2004.
Kolejnym etapem kampanii jest ogólnopolskie Road Show. Eksponaty trafią do 10 uczelni technicznych w całym kraju. Docelowo zbiory prezentowane będą w siedzibie głównej MBM Ontrack w Katowicach.
MBM Ontrack powierzył działania z zakresu public relations konsultantom Imago PR 2,5 roku temu. Firma odpowiedzialna jest za całokształt działań związanych z kształtowaniem wizerunku MBM Ontrack.