Wiadomości branżowe

Jesienna odsłona MySpace Secret Show z nowym specjalistą do spraw sprzedaży PMPG

Na trzy tygodnie przed imprezą wiadomo, w jakim mieście. Na dwa tygodnie przed wiadomo, kto zagra. Tydzień przed uczestnicy poznają szczegóły dotyczące miejsca. Na miejscu stawiają się z wydrukiem strony internetowej – tak wyglądają tzw. Secret Show – koncerty dla wtajemniczonych sygnowane przez serwis społecznościowy MySpace.W Hiszpanii takie koncert zagrały m.in. światowe gwiazdy Lady Gaga i Kate Perry.Warunkiem udziału w koncercie jest dodanie profilu Secret Show do swoich znajomych na MySpace. Stronę, która potwierdza, że Secret Show znajduje się wśród naszych znajomych, należy wydrukować i przyjść z nią na koncert. Wydruk zastępuje bilet na koncert.Tej jesieni Secret Show mają szansę zawitać także do Polski. Za wdrożenie formatu odpowiedzialna jest Natalia Szulińska, specjalista ds. sprzedaży w Media Point Group. Szulińska wcześniej pracowała m.in. Agorze w dziale sprzedaży Gazeta.pl oraz w dziale sprzedaży sieci internetowej Glossy Media. Zajmowała się również organizacją eventów.„Secret Show jest unikatowym rozwiązaniem na rynku polskim, umożliwia połączenie komunikacji BTL z komunikacją on-line i

Na trzy tygodnie przed imprezą wiadomo, w jakim mieście. Na dwa tygodnie przed wiadomo, kto zagra. Tydzień przed uczestnicy poznają szczegóły dotyczące miejsca. Na miejscu stawiają się z wydrukiem strony internetowej – tak wyglądają tzw. Secret Show – koncerty dla wtajemniczonych sygnowane przez serwis społecznościowy MySpace.

W Hiszpanii takie koncert zagrały m.in. światowe gwiazdy Lady Gaga i Kate Perry.

Warunkiem udziału w koncercie jest dodanie profilu Secret Show do swoich znajomych na MySpace. Stronę, która potwierdza, że Secret Show znajduje się wśród naszych znajomych, należy wydrukować i przyjść z nią na koncert. Wydruk zastępuje bilet na koncert.

Tej jesieni Secret Show mają szansę zawitać także do Polski. Za wdrożenie formatu odpowiedzialna jest Natalia Szulińska, specjalista ds. sprzedaży w Media Point Group. Szulińska wcześniej pracowała m.in. Agorze w dziale sprzedaży Gazeta.pl oraz w dziale sprzedaży sieci internetowej Glossy Media. Zajmowała się również organizacją eventów.

„Secret Show jest unikatowym rozwiązaniem na rynku polskim, umożliwia połączenie komunikacji BTL z komunikacją on-line i wykorzystanie efektu synergii pomiędzy tymi dwoma kanałami komunikacji. Dzięki profilowi, który powstaje dla danego produktu, klient ma możliwość zbudowania spersonalizowanych relacji z klientami, poznaje ich z imienia i nazwiska, może potem budować społeczność wokół swojej komunikacji” – mówi o idei MySpace Secret Show Benita Jakubowska, wiceprezes Media Point Group odpowiedzialna za Pion Nowych Mediów.

Oprócz Secret Show Szulińska planuje wprowadzenie do oferty MySpace w Polsce również innych niestandardowych formatów, m.in. MySpace Session – koncertów podobnych do Secret Show, ale o bardziej kameralnym charakterze, dla wybrańców oraz MySpace Black Curtain – specjalnych przedpremierowych pokazów filmowych.

Więcej informacji o narzędziach i formatach reklamowych MySpace znajduje się na stronie internetowej PMPG SA.

Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Firmy czują rosnącą presję na inwestycje w dekarbonizację. Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy