Członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations na zwyczajnym walnym zgromadzeniu 1 października 2007 r. wybrali nowy zarząd stowarzyszenia. Prezesem PSPR został Sebastian Łuczak, wiceprezesem Szymon Sikorski, skarbnikiem Julita Dąbrowska, sekretarzem Alicja Górka a członkiem zarządu Monika Bębnowska.
Podczas walnego zgromadzenia PSPR dotychczasowy zarząd uzyskał absolutorium za 2006 rok. Ponieważ niektórym członkom zarządu kończyła się kadencja a niektórym nie – co wynikało z różnych dat wyboru do zarządu – dla uproszczenia wszyscy zdecydowali się złożyć jednocześnie swoje funkcje. Dotychczasowy Prezes Rafał Czechowski i Wiceprezes Joanna Delbar nie startowali ponownie w wyborach. Pozostali członkowie dotychczasowego zarządu – Julita Dąbrowska, Alicja Górka i Sebastian Łuczak – wystartowali i zostali wybrani do nowego zarządu. Jego skład uzupełniły dwie nowe osoby – Monika Bębnowska i Szymon Sikorski.
Sebastian Łuczak – Prezes Zarządu PSPR
Właściciel firmy Łuczak PR. Ponad 12 lat praktyki i różnorodnych doświadczeń w wielu obszarach PR wykorzystuje jako konsultant i doradca w dziedzinach związanych z komunikacją, a także jako wykładowca i trener. Fascynat wszystkiego, co związane jest z komunikacją marketingową. Współzałożyciel i Członek Rady Programowej portalu InternetPR.pl. Członek Rady Etyki Public Relations. Kilka lat temu wybrany Osobowością Polskiego Public Relations (tytuł przyznany przez Home&Market w wyniku ankiety przeprowadzonej wśród specjalistów PR z korporacji i agencji public relations). Prywatnie - szczęśliwy mąż. Człowiek zadowolony ze swojego życia. Miłośnik starego polskiego punk rocka i Kubusia Puchatka.
Szymon Sikorski – Wiceprezes Zarządu PSPR
Współwłaściciel Agencji ID Communications Group. Specjalista ds. zintegrowanej komunikacji marki a także nowych mediów i innowacji komunikacyjnych. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej a także Filozofii - Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Pomysłodawca i pierwszy przewodniczący Dolnośląskiego Oddziału PSPR. Pasjonat słowa pisanego (książki, prasa, internet), muzyki i sportu.
Julita Dąbrowska – Skarbnik PSPR
Od 8 lat prowadzi własną agencję PR - Kalitero, a od 7 jest trenerem i autorka programów szkoleniowych w Akademii Kalitero. Wcześniej pracowała w działach marketingu takich firm jak: Lever Polska, Schwarzkopf, Coca-Cola Poland Services Ltd i Seagram Polska. Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS w Warszawie (teraz SGH).
Alicja Górka – Sekretarz PSPR
Account Manager w agencji Weber Shandwick, wchodzącej w skład McCann Worldgroup, gdzie zajmuje się klientami z branży finansowej. Z branżą PR związana od ponad 4 lat. Absolwentka Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu i Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego.
Monika Bębnowska – Członek Zarządu PSPR
Account Manager w Partner of Promotion. Trener i praktyk public relations - specjalizuje się w PR korporacyjnym, zarządzaniu sytuacją kryzysową i relacjach z mediami. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i organizacji konferencji w obszarze public relations, marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka KUL, stypendystka Księstwa Lichtenstein i Fundacji Konrada Adenauera.
- Bardzo dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyli członkowie naszego stowarzyszenia – powiedział po wyborze zarządu nowy prezes PSPR Sebastian Łuczak – Jestem przekonany, że w takim zespole będziemy potrafili skutecznie rozwijać działalność PSPR ku zadowoleniu członków stowarzyszenia. Taki skład zarządu to dobra mieszanka doświadczenia i świeżej krwi oraz entuzjazmu.
xxx
Ilustracje do tego artykułu znaleźć można na stronie http://media.pspr.org.pl/notatka_85159.html
xxx
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową skupiającą około 300 osób będących pracownikami działów PR w firmach, instytucjach samorządowych i administracji publicznej, wykładowcami wyższych uczelni oraz pracownikami lub właścicielami agencji PR.
PSPR istnieje od 1994 roku i jest najstarszą polską organizacją branży public relations.PSPR dba o właściwie definiowanie pojęcia public relations, prowadzi działalność popularyzatorską i edukacją dotyczącą PR, chętnie udziela patronatów przedsięwzięciom sprzyjającym wymianie informacji i doświadczeń w branży, a także kreowaniu właściwego wizerunku firm oraz osób zajmujących się public relations.