Wiadomości branżowe

„Pocztówka do Św. Mikołaja” po raz piąty na stacjach Shell

Warszawa, 4 grudnia 2006 r. – Już po raz piąty Shell Polska uczestniczy w charytatywnej akcji „Pocztówka do Św. Mikołaja”, organizowanej od 14 lat przez Towarzystwo „Nasz Dom” i radiową „Trójkę”. Od dzisiaj, na 283 stacjach Shell w całej Polsce można kupić pocztówkę, adresowaną do świętego od prezentów oraz specjalną płytę CD z piosenką „Karp”, wykonywaną przez dziennikarzy Programu III PR. Całość funduszy uzyskanych ze sprzedaży pocztówek i płyt zostanie przeznaczona na pomoc rodzinnym domom dziecka.  Kartka do Świętego Mikołaja kosztuje 2 złote. Każdy, kto kupi mikołajową pocztówkę, oprócz satysfakcji z pomocy potrzebującym dzieciom, ma szansę wygrania wymarzonych prezentów. Wystarczy na zakupionej pocztówce napisać swoje życzenie i przesłać je do redakcji „Trójki”. Losowanie 100 kartek odbędzie się 7 stycznia 2007 r. podczas finału akcji. Już po raz trzeci do „Pocztówki” dołączona jest specjalna płyta CD. Obok tradycyjnego trójkowego „Karpia”, czyli piosenki

Warszawa, 4 grudnia 2006 r. ? Już po raz piąty Shell Polska uczestniczy w charytatywnej akcji ?Pocztówka do Św. Mikołaja?, organizowanej od 14 lat przez Towarzystwo ?Nasz Dom? i radiową ?Trójkę?. Od dzisiaj, na 283 stacjach Shell w całej Polsce można kupić pocztówkę, adresowaną do świętego od prezentów oraz specjalną płytę CD z piosenką ?Karp?, wykonywaną przez dziennikarzy Programu III PR. Całość funduszy uzyskanych ze sprzedaży pocztówek i płyt zostanie przeznaczona na pomoc rodzinnym domom dziecka.  

Kartka do Świętego Mikołaja kosztuje 2 złote. Każdy, kto kupi mikołajową pocztówkę, oprócz satysfakcji z pomocy potrzebującym dzieciom, ma szansę wygrania wymarzonych prezentów. Wystarczy na zakupionej pocztówce napisać swoje życzenie i przesłać je do redakcji ?Trójki?. Losowanie 100 kartek odbędzie się 7 stycznia 2007 r. podczas finału akcji.

Już po raz trzeci do ?Pocztówki? dołączona jest specjalna płyta CD. Obok tradycyjnego trójkowego ?Karpia?, czyli piosenki wykonywanej przez dziennikarzy Programu III PR, znalazły się na niej premierowe utwory polskich i zagranicznych artystów, m.in.: Matisse, Olena Leonenko, Pawła Rosaka z Natalią Kukulską oraz zespołu Pogodno wraz z Kasią Nosowską. Płyta kosztuje 15 złotych.  

Shell Polska wspiera akcję ?Pocztówka do Świętego Mikołaja? od 5 lat, co wśród firm wspierających to przedsięwzięcie czyni go partnerem z najdłuższym stażem. Koncern z muszelką w logo jest w tym roku największym dystrybutorem ?Pocztówek? ? podobnie jak w latach ubiegłych firma oddała do dyspozycji organizatorów akcji sieć 283 stacji benzynowych w całej Polsce. Każdego roku na stacjach Shell sprzedawanych jest kilkadziesiąt tysięcy kartek i kilka tysięcy płyt. 

Shell włącza się również w organizowane na antenie radiowej ?Trójki? licytacje przedmiotów ofiarowanych przez ludzi polityki, kultury i mediów. W latach ubiegłych, Shell przekazał na radiową aukcję między innymi czapkę Ferrari z podpisem Michaela Schumachera oraz upominki Ferrari. Czapka z podpisem siedmiokrotnego mistrza świata Formuły 1 została wylicytowana za kwotę 18,5 tysięcy złotych!  

A to już wiesz?  Owady wymierają szybciej niż inne zwierzęta. Bez pszczół i innych zapylaczy grozi nam katastrofa

Zaangażowanie Shell Polska w pomoc rodzinnym domom dziecka nie ogranicza się do ?Pocztówki do Św. Mikołaja?. Firma jest również partnerem Towarzystwa ?Nasz Dom? w akcji ?Nareszcie w domu?. Ponadto, klienci tankujący paliwo stacjach Shell mogą przekazać uzyskane w ten sposób punkty programu ?SMART? na rzecz dzieci z rodzinnych domów dziecka.

Źródło Shell. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy