Wiadomości branżowe

PSPR patronem kursu Akademii Kalitero ?Wstęp do zagadnień Public Relations?

We wrześniu 2005 roku Zarząd PSPR podjął decyzję o objęciu patronatem kompleksowego szkolenia w zakresie Public Relations, prowadzonego przez Akademię Kalitero. Obejmujący swoim zakresem wszystkie podstawowe zagadnienia kształtowania wizerunku i komunikacji cykl wykładów i ćwiczeń trwa 12 tygodni.  Szkolenie ma charakter zintegrowanego kursu, którego celem jest przedstawienie zagadnień z zakresu Public Relations w uporządkowany i systematyczny sposób. Obejmuje wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia efektywnej działalności komunikacyjno-wizerunkowej - od kwestii technicznych, poprzez aspekty prawne, kulturowe  i etyczne aż do metod wspierających, opartych na najnowszych osiągnięciach socjologii i psychologii. Kurs jest przeznaczony dla początkujących praktyków PR, zwłaszcza tych, którzy do działów Public Relations trafiają w wyniku wewnętrznych promocji w ramach tej samej firmy - np. z działów marketingu. Zainteresuje także i tych, którzy chcą uporządkować posiadane już informacje na temat dziedziny Public Relations i otrzymać materiały praktyczne, które mogą być natychmiast wykorzystane w pracy zawodowej. Szkolenie, choć porusza sporo kwestii teoretycznych, ma przede
We wrześniu 2005 roku Zarząd PSPR podjął decyzję o objęciu patronatem kompleksowego szkolenia w zakresie Public Relations, prowadzonego przez Akademię Kalitero. Obejmujący swoim zakresem wszystkie podstawowe zagadnienia kształtowania wizerunku i komunikacji cykl wykładów i ćwiczeń trwa 12 tygodni.  

Szkolenie ma charakter zintegrowanego kursu, którego celem jest przedstawienie zagadnień z zakresu Public Relations w uporządkowany i systematyczny sposób. Obejmuje wszystkie najważniejsze aspekty prowadzenia efektywnej działalności komunikacyjno-wizerunkowej - od kwestii technicznych, poprzez aspekty prawne, kulturowe  i etyczne aż do metod wspierających, opartych na najnowszych osiągnięciach socjologii i psychologii. Kurs jest przeznaczony dla początkujących praktyków PR, zwłaszcza tych, którzy do działów Public Relations trafiają w wyniku wewnętrznych promocji w ramach tej samej firmy - np. z działów marketingu. Zainteresuje także i tych, którzy chcą uporządkować posiadane już informacje na temat dziedziny Public Relations i otrzymać materiały praktyczne, które mogą być natychmiast wykorzystane w pracy zawodowej. Szkolenie, choć porusza sporo kwestii teoretycznych, ma przede wszystkim dać natychmiastowy efekt praktyczny. Public Relations to dziedzina stosowana, w której, oprócz wiedzy teoretycznej potrzebna jest znajomość aspektów wykonawczych, np. metod skutecznej współpracy z mediami. Informacje te są oczywiście przedmiotem zajęć. 

Słuchacze uczestniczą w analizach studium przypadku, aby móc zestawić nabytą wiedzę z konkretnymi sytuacjami, z jakimi codziennie stykają się specjaliści od PR.

Uczestnicy szkolenia kończą je egzaminem. Zajęcia są prowadzone w małych, 10-12. osobowych grupach. Wykłady poprowadzą doświadczeni praktycy, od wielu lat związani z dziedziną Public Relations. Do tej pory w kursie ?Wstęp do zagadnień Public Relations? uczestniczyło ponad 150 osób, w większości reprezentujących zarówno polskie jak i międzynarodowe firmy.

Poza Polskim Stowarzyszeniem Public Relations patronami kursu są także instytut SMG/KRC Millward Brown Company, wortal marketingowy ? MediaRun.pl, Europejski Internetowy Serwis Kariery ? jobpilot Polska oraz wortal praktyków PR - InternetPR.pl.

A to już wiesz?  ŁEB PR 2007 dla Pawła Biedziaka

 

Źródło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy