Realityshow

Reality show „CALZEDONIA OCEAN GIRLS”

Reality show „CALZEDONIA OCEAN GIRLS”
CALZEDONIA & FREMANTLEMEDIA Prezentują nowy reality show „CALZEDONIA OCEAN GIRLS” ? emisja na kanale Sky One HD rusza już 16 maja! Calzedonia Ocean Girls to

CALZEDONIA & FREMANTLEMEDIA

Prezentują nowy reality show „CALZEDONIA OCEAN GIRLS”
? emisja na kanale Sky One HD rusza już 16 maja!
Calzedonia Ocean Girls to innowacyjny, unikalny format telewizyjny.
Calzedonia Ocean Girls to pełna emocji, niepowtarzalna przygoda.

Calzedonia Ocean Girls to całkiem inny sposób komunikacji ? wymarzony projekt dr. Sandro Veronesi, który z lat poszukuje nowych możliwości komunikowania swojej firmy, zestawiając w oryginalny sposób różnorodne rozwiązania rynkowe.

Twórca i prezes Grupy Calzedonia tak opowiada o projekcie:

?Jest toż zapowiedź nowoczesnej platformy, bazującej na idei dwustronnej komunikacji między marką a konsumentami, łączącej relaks, rozrywkę i duże zaangażowanie emocjonalne widza.
Program Calzedonia Ocean Girls to także niepowtarzalna możliwość poznania na nowo gwiazd, pokazania ich dobrych cech i wartości ? zaprezentowania ich jako prawdziwych kobiet, dla których założyłem swoją firmę. Głęboko wierzę w ten cel i uznaję go ze względu na jego charakter, pasję i determinację?.

Założeniem programu jest spotkanie kobiet, które rezygnują z obcasów i wyszukanych stylizacji, aby przenieść się na egzotyczną wyspę, gdzie będą konkurować w serii sportowych testów.
Co tydzień postawione będą przed nowym wyzwaniem. Większość z nich związanych będzie
z żywiołem wody, a wszystkie łączyć będzie wspólna cecha ? będą wymagały wiele wysiłku
i zaangażowania, czyli wartości, które powinny być bliskie prawdziwej Ocean Girl.
Zwycięży tyko jedna z nich, ta która przejdzie wszystkie próby sił. Ona zostanie na rok pierwszą ambasadorką marki Calzedonia.

Projekt reprezentuje wartości marki, takie jak odwaga, siła, zdecydowanie, determinacja czy duch współpracy. Celem programu jest odnalezienie kobiety, która będzie uosobieniem wszystkich cech idealnej ambasadorki marki Calzedonia.

Z główną wygraną składają się dodatkowe korzyści ? pełna emocji podróż dookoła świata z przystankami w najpiękniejszych nadmorskich lokalizacjach, z której wrażenia będą opisywane na wyjątkowym blogu.

Program będzie emitowany na kanale Sky One HD od 16 maja o godzinie 20:20. Składać się będzie z 6 odcinków. Powtórki będzie można sprawdzić na kanale Cielo.
Za produkcję nowego formatu odpowiada Calzedonia we współpracy z Fremantle Media.

CALZEDONIA

Firma Calzedonia, założona i prowadzona przez dr. Sandro Veronesi, powstała w 1986 roku na obrzeżach Verony, w Vallese di Oppeano. Celem jej stworzenia było zbudowanie sieci franczyzowych sklepów specjalizujących się w sprzedaży bielizny i odzieży na kobiet, mężczyzn i dzieci.

Obecnie w ramach grupy w przeszło 30 krajach działa ponad 3 500 sklepów zatrudniających powyżej 25 000 pracowników, w tym 3 000 we Włoszech.

Marka Calzedonia powstała jako ważna w ramach grupy zrzeszającej marki Intimissini, Tezenis oraz Falconeri, specjalizującej się w produkcji odzieży damskiej i męskiej wykonanej z kaszmiru i innych delikatnych tkanin.

Specyfiką firmy Calzedonia jest wertykalna struktura ? projektowanie, produkcja i dystrybucja każdego z produktów zarządzane są bezpośrednio lub za pośrednictwem podmiotów zależnych.
Sprzedaż odbywa się wyłącznie w markowych salonach zarządzanych bezpośrednio, prowadzonych przez zagranicznych dystrybutorów lub w ramach franczyzy.

Za sukces Calzedonii odpowiada kilka czynników ? różnorodność oferty, uwzględnianie obowiązujących w modzie trendów oraz niepowtarzalny stosunek jakości do ceny. Ta cecha sprawia, że produkty tej firmy znajdują uznanie nawet wśród najbardziej wymagających konsumentów.

FREMANTLEMEDIA

FreemantleMedia to światowy lider w dziedzinie kreowania, produkcji i dystrybucji programów rozrywkowych i seriali telewizyjnych.
Fremantlemedia Italy ważna jest nie tylko za produkcję międzynarodowych formatów programów rozrywkowych, takich jak Got Talent, X Factor, The Apprentice oraz Project Runway, ale także włoskie produkcje, jak Un posto al sole czy inne programy rozrywkowe: Ginnaste, Personal Shopper, il Mentalista oraz programy informacyjne: Gli Intoccabili i Linea Gialla.

FremantleMedia Italy jest także jedną z najbardziej aktywnych firm w zakresie działań obejmujących współpracę pomiędzy markami, producentami i mediami. Programy, które powstały dzięki tego rodzaju działaniom to: Guerrieri (FM, Enel, La7) GT Academy (FM, Sony, DMAX), Alla casa ci pensa lui (FM, Leroy Merlin, Sky).

Dyrektorem Zarządzającym we Włoszech jest Lorenzo Mieli.

Firma ma swoje siedziby w Rzymie, Mediolanie i Neapolu.