?Młodzi na Podium!? to nazwa konkursu organizowanego na profilu marki Ergo Hestii - You Can Drive w serwisie społecznościowym Facebook. Akcja jest skierowana do młodych użytkowników, którzy poważnie myślą o swoim rozwoju oraz przyszłej karierze zawodowej. Konkurs jest elementem kampanii ?Za młodzi się wściekli?, która promuje ubezpieczenia dla młodych kierowców.
Konkurs rozpoczął się 25 września i potrwa do 8 października 2012 r. Aby wziąć udział w rywalizacji, uczestnik powinien wykonać zadanie wskazane w aplikacji w serwisie Facebook: ?Opisz nam swoje dojrzałe plany zrodzone w młodej głowie?. Opis musi zawierać konkretny pomysł na rozwój osobisty uczestnika, a tym samym w przyszłości, możliwość realizacji określonych planów związanych z życiem zawodowym lub osobistym. Uczestnik wskazuje nazwę kursu, szkolenia, studiów, warsztatów, które pomogą mu ten cel zrealizować. Ma na to tylko 5 minut. Jeśli zaprosi 5 znajomych do aplikacji, wówczas blokada czasu zostanie zdjęta. Zwycięzców konkursu wybierze Komisja Konkursowa.
?Młodzi ludzie z coraz większą świadomością decydują o swojej przyszłości. Nie tylko kształcą się, ale również bardzo często łączą naukę z normalną pracą. Nasz konkurs ma na celu promowanie tak odpowiedzialnych i dojrzałych postaw? ? mówi Maciej Kuźmicz, Dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które posiadają zweryfikowane konto w serwisie Facebook oraz do końca jego trwania nie przekroczyły 30-go roku życia. Nagroda główna, to dofinansowanie kursu, szkolenia, studiów czy warsztatów wskazanych przez uczestnika w wysokości do 10 tys. zł. brutto. Całość zostanie wpłacona na konto uczelni lub instytucji, która realizuje wskazany przez uczestnika kurs, studia lub warsztaty. Ponadto w konkursie zostaną przyznane dwie nagrody dodatkowe, których wysokość wyniesie do 2, 5 tys. zł. brutto.
***
Historia You Can Drive
Marka You Can Drive (YCD) powstała w 2009 roku jako inicjatywa uzupełniająca ofertę produktową Grupy Ergo Hestia. Impulsem do stworzenia oferty ubezpieczeń dla młodych klientów było po pierwsze: nie zgadzanie się z podejściem, że wszyscy młodzi to grupa podwyższonego ryzyka; po drugie: mocne przekonanie firmy, że w tej grupie jest duża liczba klientów ważnych dla Ergo Hestii wiara, że oferując dla nich wyjątkowy i dopasowany produkt młodzi wybiorą YCD; po trzecie: korzystając z kilkunastu lat doświadczeń ekspertów ubezpieczeniowych Ergo Hestii, wyszukanie klientów bezszkodowych i przygotowania produktów oraz ustalenia konkurencyjnych cenowo taryf.
***
Informacje o Grupie Ergo Hestia
Tworzą ją trzy spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA, STU na Życie Ergo Hestia SA oraz MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
W ubiegłym roku Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. Co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania.
Głównym akcjonariuszem Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo Versicherungsgruppe, należący do największego globalnego reasekuratora, Munich Re.